;

"Het valt allemaal mee, als ik zo rond kijk ben ik niet te zwaar." Maar de weegschaal liegt niet: 102,5 kg gaf de weegschaal aan. Twee jaar niets doen betaald zich uit. Wat nu? De keuze viel op hardlopen om er iets aan te doen. Nadat ik enkele kilo's kwijt was, kreeg ik er verdorie nog plezier in ook..... In deze weblog verhaal ik regelmatig over mijn avonturen op loopschoenen. Daarnaast biedt deze weblog mij ook de mogelijkheid om enkele annekdotes over mijn opgroeiende kidz vast te leggen.



Nog twee dagen...

Nog twee dagen tot de marathon. Nou ja marathon, in mijn geval deel ik de afstand met Alfons. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat mijn rug niet helemaal genezen is. Tijdens de baantraining van gisteren heb ik geprobeerd een lekkere kilometer te lopen. De eerste poging strandde na 4:19. te langzaam naar mijn smaak. Ik moest er erg hard voor werken en dat ga ik geen 21km volhouden. De tweede poging ging te hard (3:58) en dat voelde ik meteen: geen optie. Dan een rondje van 400m proberen. Dit ging in 1:37, terwijl ik dit enkele weken terug met dezelfde inspanning nog eenvoudig in 1:25 afraffelde. Je hebt blijkbaar toch een flexibele rug nodig om hard te kunnen lopen.

Om 11:00 uur start het hele spul maar we worden al omstreeks 9:00 uur bij het sportcomplex op de TU/e verwacht. Hier krijgen we uitleg over een GPS die we tijdens de wedstrijd moeten dragen. Via een website kan dan live mijn strijd tegen de kilometers gevolgd worden. Op 5 meter voor de finish moet ik de spullen overdragen aan Alfons die er dan vervolgens mee aan de haal gaat voor de laatste ronde.

Ik ben benieuwd en nieuwsgierig hoe eea gaat aflopen. Na het weekend weet ik meer.

posted by Peerke @ 10:58 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home